Wednesday, 1 March 2017

TERBUKTI BERKESAN!! Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Kurus

Tags

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers


TERBUKTI BERKESAN!! Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Kurus


Kekadang bile aku bangun pagi je aku mesti potong buah lemon untuk dijadikan minuman seharian. Maklumlah buah lemon ni bagus untuk penghadaman, melegakan sakit tekak dan yang paling best menurunkan berat badan

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Amat sesuai la untuk aku yang berat badan obesiti ni. Tapi bila hari2 buat rasa penat. Sebab ko nak kene beli lemon, kene potong, kene hiris dan sebagainya.
Kekadang sesetengah pasar raya xde jual. So payah sikit la aku nak jalankan rutin harian tu.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Satu hari tu aku nampak membe aku promosi pasal lemonade xpresh. aku igt pebenda la lemonade ni. rupa rupanya lemon bentuk serbuk. pelik gile. aku pikir mesti xmacam lemon biasa yang aku beli tu. x asli. gituuuu. tapi makin ari aku tgk byk pulak testimoni yang sama macam bila ko makan lemon sebenar. kiranya kalau, penghadaman, sakit tekak n nak kurus tu lemonade ni boleh settlekan, aku jadi pelik.

tanye la ape lagi. laaaa rupe2 nye lemon dalam bentuk serbuk. aduhhh...marah aku kat die. Nape la xcakap awal2. Xde la susah payah dah g pasaraya beli lemon, balik rumah kupas, hiris, blend dan sebagainya. Ni just isi je serbuk lemonade tu dalam air suam siap. jimat masa tenaga. dengan kuantiti 50g nye n harga mampu milik. mmg murah la bebanding ko beli lemon hari2.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers


Cara minum cukup mudah. Larutkan 1g serbuk lemonade xpresh ni dengan 300ml air suam atau air sejuk. Ala 1g tu macam sudu kecik kfc tu. Tapi kalau nak lebih boleh.Ikut tekak la. Minum 2 kali sehari sebelum sarapan dan sebelum tido. Nak lebih pon xpe. Lagi lawas jadinya ehhehe. nak cepat kurus minum la 2 kali sehari. lega

memang cukup mudah nak minum lemon. xyah la wat keje yg memenatkan. dengan saiznya yang comel siap boleh bawak kemane2 lg. mudahhhhhhhhhhh gile. kalau korang nak beli lemonade xpresh ni korang wassap je la membe aku ni. ni no die 013 392 8708. harga die rm48 je. kalau postage ke semenanjung tambah RM8 manakala sabah sarawak tambah RM12 tau. so pepandai la korang.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Nak susah g beli lemon kat pasaraya
Nak mudah ko wassap je NAK KURUS ke 013 392 8708.

Ni testimoni geng2 yang dah minum lemonade xpresh ni. bace la kalau xpercaya

Testimoni 1 : Kena marah sebab perut kempis

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 2 : Perut Kempis Lepas Seminggu

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Testimoni 3 : Perut kurang buncit sikit

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 4 : 3 hari 600gm hilang

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 5 : Badan semakin ringan

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 6 : Baru seminggu hilang sekilo

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Testimoni 7 : Berat badan turun

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers


Testimoni 8 : Berat saya dah kurang 2 kg


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 9 : Dah turun sekilo!


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 10 : Member tegur slim macam udang goreng


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 11 : Minum serbuk lemon rasa slim pulak


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 12 : Rasa badan ringan


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 13 : Rasa badan semakin ringan


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 14 : Turun 1kg tanpa bersenam


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 15 : Turun 5kg dalam 2 minggu!


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 16 : Turun berat dalam masa seminggu


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers


Dah bace kan. So ape lagi. wassap la

ko wassap je NAK KURUS ke 013 392 8708.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



2-3 hari kompem sampai depan rumah ko n ko melemon la sampai lebam xyah susah payah pergi pasaraya beli lemon. dah kurus nanti jangan lupa promote kat membe2 plak tau


Sementara stok masih ada, cubalah sekarang. boleh whatsapp NAK KURUS ke 013 392 8708  (sms/whatsapp). Penghantaran seluruh Malaysia.Harganya satu bekas untuk semenanjung RM56 dan Sabah/Sarawak RM60,termasuk kos pengeposan...


EmoticonEmoticon