Tuesday, 24 January 2017

Penat bang nak kurus guna lemon ni tau. Hari2 Kena Pergi Pasaraya Beli Lemon

Tags

Penat bang nak kurus guna lemon ni tau. Hari2 Kena Pergi Pasaraya Beli Lemon


Kekadang bile aku bangun pagi je aku mesti potong buah lemon untuk dijadikan minuman seharian. Maklumlah buah lemon ni bagus untuk penghadaman, melegakan sakit tekak dan yang paling best menurunkan berat badan

Amat sesuai la untuk aku yang berat badan obesiti ni. Tapi bila hari2 buat rasa penat. Sebab ko nak kene beli lemon, kene potong, kene hiris dan sebagainya.
Kekadang sesetengah pasar raya xde jual. So payah sikit la aku nak jalankan rutin harian tu.

Satu hari tu aku nampak membe aku promosi pasal lemonade xpresh. aku igt pebenda la lemonade ni. rupa rupanya lemon bentuk serbuk. pelik gile. aku pikir mesti xmacam lemon biasa yang aku beli tu. x asli. gituuuu. tapi makin ari aku tgk byk pulak testimoni yang sama macam bila ko makan lemon sebenar. kiranya kalau, penghadaman, sakit tekak n nak kurus tu lemonade ni boleh settlekan, aku jadi pelik.

tanye la ape lagi. laaaa rupe2 nye lemon dalam bentuk serbuk. aduhhh...marah aku kat die. Nape la xcakap awal2. Xde la susah payah dah g pasaraya beli lemon, balik rumah kupas, hiris, blend dan sebagainya. Ni just isi je serbuk lemonade tu dalam air suam siap. jimat masa tenaga. dengan kuantiti 50g nye n harga mampu milik. mmg murah la bebanding ko beli lemon hari2.

memang cukup mudah nak minum lemon. xyah la wat keje yg memenatkan. dengan saiznya yang comel siap boleh bawak kemane2 lg. mudahhhhhhhhhhh gile. kalau korang nak beli lemonade xpresh ni korang wassap je la membe aku ni. ni no die 013 392 8708. harga die rm48 je. kalau postage ke semenanjung tambah RM8 manakala sabah sarawak tambah RM12 tau. so pepandai la korang.

Nak susah g beli lemon kat pasaraya
Nak mudah ko wassap je LEMON ke 013 392 8708.

Ni testimoni geng2 yang dah minum lemonade xpresh ni. bace la kalau xpercaya

Testimoni 1 : Member tegur slim macam udang goreng


Testimoni 2 : Turun 5kg dalam 2 minggu!

Testimoni 3 : Cuci habis toksik dalam badan


Testimoni 4 : Gastrik pun makin okay


Testimoni 5 : Sebelum ni kerap batuk dan bersin, lepas amal lemon kurang batuk dan bersin


Testimoni 6 : Rasa lebih lawas dari sebelum minum

Testimoni 7 : Kena marah sebab perut kempis


Dah bace kan. So ape lagi. wassap la

ko wassap je LEMON ke 013 392 8708.

2-3 hari kompem sampai depan rumah ko n ko melemon la sampai lebam xyah susah payah pergi pasaraya beli lemon. dah kurus nanti jangan lupa promote kat membe2 plak tau





This Is The Oldest Page


EmoticonEmoticon