Friday, 17 March 2017

Stokis dan Agen Lemonade Xpresh Diperlukan


Mari sertai saya sebagai agen/stokis. Pakej bermula serendah 5botol, 10botol, 20botol dan 120 botol, 240botol. Komisyen 20% - 40% sebotol. Harga mampu milik utk pengguna2 diluar sana yg ingin detox, dan sebagainya.

Kelebihan Lemonade Xpresh
1- berat badan maintain.
2- masalah susah membuang settle
3- bersin berkurang
4- boleh bunuh sakit tekak dan batuk
5- kalau pening kepala, buat masam masam, terus hilang.
6- Berat badan turun

####################
Antara Kelebihan stokis/agen
####################

1. Bahan marketing disediakan PERCUMA.
2. Flyers hardcopy diberikan PERCUMA.
3. Modal rendah.
4. Akan join group support agen PERCUMA.
5. Info produk, close sale, marketing akan diupdate dari semasa ke semasa dan diberi PERCUMA.
6. Mudah untuk close sale.
7. Margin Tinggi.
8. Kelas oleh HQ PERCUMA.

pm sy di Habibol Lotfie atau whatsapp di 013 392 8708 :)

Apa Kata Atyka Tentang Lemonade Xpresh



Hah Atyka pon review pasal lemonade xpresh tau. So pada anda diluar sana kalau nak order tu boleh whatsapp ke no 013 392 8708 ok. Nak jadi agen pon boleh. Stokis pon boleh.

Lemonade Xpresh bukan hanya untuk yang nak kurus sahaja tetapi ia juga berfungsi sebagai

  • Melawaskan sistem penghadaman
  • Melegakan sakit tekak kerana air lemon adalah anti- bakteria
  • Menurunkan panas demam
  • Menghilangkan bau busuk mulut di waktu pagi menurunkan berat badan
  • Lemon bersifat antiseptic dan boleh membersihkan hati, buah pinggang & darah
  • Meningkatkan kesihatan kulit dengan memberi bekalan vitamin C
  • Menghalang pembentukan batu karang
  • Anti-kanser kerana mengandungi Liminoid glucosides yang anti-karsigonik dan menghalang pembentukan sel kanser
  • Menyeimbangkan kandungan pH dalam badan.. walaupun mengandungi asid, namun akan bertukar menjadi alkali bila masuk ke dalam badan


Cubala sebotol hari ini juga :)
Whatsapp LEMON ke 013 392 8708

Apa Kata Alice Tentang Lemonade Xpresh


Hah Alice pon review pasal lemonade xpresh tau. So pada anda diluar sana kalau nak order tu boleh whatsapp ke no 013 392 8708 ok. Nak jadi agen pon boleh. Stokis pon boleh. 

Lemonade Xpresh bukan hanya untuk yang nak kurus sahaja tetapi ia juga berfungsi sebagai
  • Melawaskan sistem penghadaman
  • Melegakan sakit tekak kerana air lemon adalah anti- bakteria
  • Menurunkan panas demam
  • Menghilangkan bau busuk mulut di waktu pagi menurunkan berat badan
  • Lemon bersifat antiseptic dan boleh membersihkan hati, buah pinggang & darah 
  • Meningkatkan kesihatan kulit dengan memberi bekalan vitamin C
  • Menghalang pembentukan batu karang
  • Anti-kanser kerana mengandungi Liminoid glucosides yang anti-karsigonik dan menghalang pembentukan sel kanser 
  • Menyeimbangkan kandungan pH dalam badan.. walaupun mengandungi asid, namun akan bertukar menjadi alkali bila masuk ke dalam badan


Cubala sebotol hari ini juga 
Whatsapp LEMON ke 013 392 8708

Apa Kata Bella Tentang Lemonade Xpresh



Hah Bella pon review pasal lemonade xpresh tau. So pada anda diluar sana kalau nak order tu boleh whatsapp ke no 013 392 8708 ok. Nak jadi agen pon boleh. Stokis pon boleh. 

Lemonade Xpresh bukan hanya untuk yang nak kurus sahaja tetapi ia juga berfungsi sebagai
  • Melawaskan sistem penghadaman
  • Melegakan sakit tekak kerana air lemon adalah anti- bakteria
  • Menurunkan panas demam
  • Menghilangkan bau busuk mulut di waktu pagi menurunkan berat badan
  • Lemon bersifat antiseptic dan boleh membersihkan hati, buah pinggang & darah 
  • Meningkatkan kesihatan kulit dengan memberi bekalan vitamin C
  • Menghalang pembentukan batu karang
  • Anti-kanser kerana mengandungi Liminoid glucosides yang anti-karsigonik dan menghalang pembentukan sel kanser 
  • Menyeimbangkan kandungan pH dalam badan.. walaupun mengandungi asid, namun akan bertukar menjadi alkali bila masuk ke dalam badan

Cubala sebotol hari ini juga :)
Whatsapp LEMON ke 013 392 8708

Friday, 3 March 2017

TERBUKTI BERKESAN!! Lemonade Xpresh Merupakan Ubat Sembelit yang Selamat


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers


TERBUKTI BERKESAN!! Lemonade Xpresh Merupakan Ubat Sembelit yang Selamat


Kekadang sembelit merupakan salah satu faktor yang menyebabkan kita susah nak membuang. Lagi-lagi bagi ibu yang mengandung atau selepas bersalin Ini menyebabkan ia terkumpul dalam badan menyebabkan berat badan jadi naik dan sebagainya. Ade orang kata bahawa lemon ni mudah nak merawat. Tapi aku malas nak pergi pasar nak membeli lemon, kupas dan perah. Letih hari-hari nak buat benda sama.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Tapi bila hari2 buat rasa penat. Sebab ko nak kene beli lemon, kene potong, kene hiris dan sebagainya. Kekadang sesetengah pasar raya xde jual. So payah sikit la aku nak jalankan rutin harian tu.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Satu hari tu aku nampak membe aku promosi pasal lemonade xpresh. aku igt pebenda la lemonade ni. rupa rupanya lemon bentuk serbuk. pelik gile. aku pikir mesti xmacam lemon biasa yang aku beli tu. x asli. gituuuu. tapi makin ari aku tgk byk pulak testimoni yang sama macam bila ko makan lemon sebenar. kiranya kalau, penghadaman, sakit tekak n nak kurus tu lemonade ni boleh settlekan, aku jadi pelik.

tanye la ape lagi. laaaa rupe2 nye lemon dalam bentuk serbuk. aduhhh...marah aku kat die. Nape la xcakap awal2. Xde la susah payah dah g pasaraya beli lemon, balik rumah kupas, hiris, blend dan sebagainya. Ni just isi je serbuk lemonade tu dalam air suam siap. jimat masa tenaga. dengan kuantiti 50g nye n harga mampu milik. mmg murah la bebanding ko beli lemon hari2.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Cara minum cukup mudah. Larutkan 1g serbuk lemonade xpresh ni dengan 300ml air suam atau air sejuk. Ala 1g tu macam sudu kecik kfc tu. Tapi kalau nak lebih boleh.Ikut tekak la. Minum 2 kali sehari sebelum sarapan dan sebelum tido. Nak lebih pon xpe. Lagi lawas jadinya ehhehe. Sembelit pon hilang. lega


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

memang cukup mudah nak minum lemon. xyah la wat keje yg memenatkan. dengan saiznya yang comel siap boleh bawak kemane2 lg. mudahhhhhhhhhhh gile. kalau korang nak beli lemonade xpresh ni korang wassap je la membe aku ni. ni no die 013 392 8708. harga die rm48 je. kalau postage ke semenanjung tambah RM8 manakala sabah sarawak tambah RM12 tau. so pepandai la korang.

Sembelit yang aku hidap ni pon dah ok. Gila kau. Minum je terus rasa nak membuang. kalau ko xpercaya ko beli lah satu.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Kalau tu pon ko bekire-kire nak beli pergi je la beli lemon kat pasaraya
Nak mudah ko wassap je LX ke 013 392 8708.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Ni testimoni geng2 yang dah minum lemonade xpresh ni dalam merawat sembelit dan memang mudah lawas beb. bace la kalau xpercaya

Testimoni 1 : Flushing tahap gaban

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 2 : Bangun pagi je terus nak membuang

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Testimoni 3 : Buang air besar pun okay

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 4 : Confirm pergi tandas lepas sejam makan

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 5 : Hari yang tak minum tak lawas sangat buang air besar


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 6 : Rasa lebih lawas dari sebelum minum

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Testimoni 7 : Hari-hari membuang

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 8 : Lepas makan mesti pergi toilet


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 9 : Lepas minum, sejam lepas tu mesti pergi toilet


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 10 : Masalah sembelit tiada. Senang ke toilet.


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 11 : Membuang banyakkkkk


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 12 : Membuang tu hari-hari


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 13 : Minum Ja Terus Nak Gi Toilet


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 14 : OMG Asyik Membuang Je!


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 15 : Rasa lebih lawas dari sebelum minum

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 15 : Sekarang ni dalam proses pembuangan


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers


Dah bace kan. So ape lagi. wassap la

ko wassap je LX ke 013 392 8708.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



2-3 hari kompem sampai depan rumah ko n ko melemon la sampai lebam xyah susah payah pergi pasaraya beli lemon. dah ok nanti jangan lupa promote kat membe2 plak tau


Sementara stok masih ada, cubalah sekarang. boleh whatsapp LX ke 013 392 8708  (sms/whatsapp). Penghantaran seluruh Malaysia.Harganya satu bekas untuk semenanjung RM56 dan Sabah/Sarawak RM60,termasuk kos pengeposan...

Wednesday, 1 March 2017

TERBUKTI BERKESAN!! Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Kurus

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers


TERBUKTI BERKESAN!! Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Kurus


Kekadang bile aku bangun pagi je aku mesti potong buah lemon untuk dijadikan minuman seharian. Maklumlah buah lemon ni bagus untuk penghadaman, melegakan sakit tekak dan yang paling best menurunkan berat badan

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Amat sesuai la untuk aku yang berat badan obesiti ni. Tapi bila hari2 buat rasa penat. Sebab ko nak kene beli lemon, kene potong, kene hiris dan sebagainya.
Kekadang sesetengah pasar raya xde jual. So payah sikit la aku nak jalankan rutin harian tu.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Satu hari tu aku nampak membe aku promosi pasal lemonade xpresh. aku igt pebenda la lemonade ni. rupa rupanya lemon bentuk serbuk. pelik gile. aku pikir mesti xmacam lemon biasa yang aku beli tu. x asli. gituuuu. tapi makin ari aku tgk byk pulak testimoni yang sama macam bila ko makan lemon sebenar. kiranya kalau, penghadaman, sakit tekak n nak kurus tu lemonade ni boleh settlekan, aku jadi pelik.

tanye la ape lagi. laaaa rupe2 nye lemon dalam bentuk serbuk. aduhhh...marah aku kat die. Nape la xcakap awal2. Xde la susah payah dah g pasaraya beli lemon, balik rumah kupas, hiris, blend dan sebagainya. Ni just isi je serbuk lemonade tu dalam air suam siap. jimat masa tenaga. dengan kuantiti 50g nye n harga mampu milik. mmg murah la bebanding ko beli lemon hari2.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers


Cara minum cukup mudah. Larutkan 1g serbuk lemonade xpresh ni dengan 300ml air suam atau air sejuk. Ala 1g tu macam sudu kecik kfc tu. Tapi kalau nak lebih boleh.Ikut tekak la. Minum 2 kali sehari sebelum sarapan dan sebelum tido. Nak lebih pon xpe. Lagi lawas jadinya ehhehe. nak cepat kurus minum la 2 kali sehari. lega

memang cukup mudah nak minum lemon. xyah la wat keje yg memenatkan. dengan saiznya yang comel siap boleh bawak kemane2 lg. mudahhhhhhhhhhh gile. kalau korang nak beli lemonade xpresh ni korang wassap je la membe aku ni. ni no die 013 392 8708. harga die rm48 je. kalau postage ke semenanjung tambah RM8 manakala sabah sarawak tambah RM12 tau. so pepandai la korang.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Nak susah g beli lemon kat pasaraya
Nak mudah ko wassap je NAK KURUS ke 013 392 8708.

Ni testimoni geng2 yang dah minum lemonade xpresh ni. bace la kalau xpercaya

Testimoni 1 : Kena marah sebab perut kempis

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 2 : Perut Kempis Lepas Seminggu

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Testimoni 3 : Perut kurang buncit sikit

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 4 : 3 hari 600gm hilang

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 5 : Badan semakin ringan

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers




Testimoni 6 : Baru seminggu hilang sekilo

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



Testimoni 7 : Berat badan turun

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers


Testimoni 8 : Berat saya dah kurang 2 kg


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 9 : Dah turun sekilo!


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 10 : Member tegur slim macam udang goreng


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 11 : Minum serbuk lemon rasa slim pulak


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 12 : Rasa badan ringan


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 13 : Rasa badan semakin ringan


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 14 : Turun 1kg tanpa bersenam


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 15 : Turun 5kg dalam 2 minggu!


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers

Testimoni 16 : Turun berat dalam masa seminggu


Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers


Dah bace kan. So ape lagi. wassap la

ko wassap je NAK KURUS ke 013 392 8708.

Disclaimer : The result can may be vary between people and there are no permanent result for this customers



2-3 hari kompem sampai depan rumah ko n ko melemon la sampai lebam xyah susah payah pergi pasaraya beli lemon. dah kurus nanti jangan lupa promote kat membe2 plak tau


Sementara stok masih ada, cubalah sekarang. boleh whatsapp NAK KURUS ke 013 392 8708  (sms/whatsapp). Penghantaran seluruh Malaysia.Harganya satu bekas untuk semenanjung RM56 dan Sabah/Sarawak RM60,termasuk kos pengeposan...

TERBUKTI BERKESAN!! Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Kurus

TERBUKTI BERKESAN!! Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Kurus


Kekadang bile aku bangun pagi je aku mesti potong buah lemon untuk dijadikan minuman seharian. Maklumlah buah lemon ni bagus untuk penghadaman, melegakan sakit tekak dan yang paling best menurunkan berat badan

Amat sesuai la untuk aku yang berat badan obesiti ni. Tapi bila hari2 buat rasa penat. Sebab ko nak kene beli lemon, kene potong, kene hiris dan sebagainya.
Kekadang sesetengah pasar raya xde jual. So payah sikit la aku nak jalankan rutin harian tu.

Satu hari tu aku nampak membe aku promosi pasal lemonade xpresh. aku igt pebenda la lemonade ni. rupa rupanya lemon bentuk serbuk. pelik gile. aku pikir mesti xmacam lemon biasa yang aku beli tu. x asli. gituuuu. tapi makin ari aku tgk byk pulak testimoni yang sama macam bila ko makan lemon sebenar. kiranya kalau, penghadaman, sakit tekak n nak kurus tu lemonade ni boleh settlekan, aku jadi pelik.

tanye la ape lagi. laaaa rupe2 nye lemon dalam bentuk serbuk. aduhhh...marah aku kat die. Nape la xcakap awal2. Xde la susah payah dah g pasaraya beli lemon, balik rumah kupas, hiris, blend dan sebagainya. Ni just isi je serbuk lemonade tu dalam air suam siap. jimat masa tenaga. dengan kuantiti 50g nye n harga mampu milik. mmg murah la bebanding ko beli lemon hari2.

memang cukup mudah nak minum lemon. xyah la wat keje yg memenatkan. dengan saiznya yang comel siap boleh bawak kemane2 lg. mudahhhhhhhhhhh gile. kalau korang nak beli lemonade xpresh ni korang wassap je la membe aku ni. ni no die 013 392 8708. harga die rm48 je. kalau postage ke semenanjung tambah RM8 manakala sabah sarawak tambah RM12 tau. so pepandai la korang.

Nak susah g beli lemon kat pasaraya
Nak mudah ko wassap je LEMON ke 013 392 8708.

Ni testimoni geng2 yang dah minum lemonade xpresh ni. bace la kalau xpercaya

Testimoni 1 : Member tegur slim macam udang goreng


Testimoni 2 : Turun 5kg dalam 2 minggu!

Testimoni 3 : Cuci habis toksik dalam badan


Testimoni 4 : Gastrik pun makin okay


Testimoni 5 : Sebelum ni kerap batuk dan bersin, lepas amal lemon kurang batuk dan bersin


Testimoni 6 : Rasa lebih lawas dari sebelum minum

Testimoni 7 : Kena marah sebab perut kempis


Dah bace kan. So ape lagi. wassap la

ko wassap je LEMON ke 013 392 8708.

2-3 hari kompem sampai depan rumah ko n ko melemon la sampai lebam xyah susah payah pergi pasaraya beli lemon. dah kurus nanti jangan lupa promote kat membe2 plak tau


Sementara stok masih ada, cubalah sekarang. boleh Hubungi Fie, +6013 392 8708 (sms/whatsapp). Penghantaran seluruh Malaysia.Harganya satu bekas untuk semenanjung RM56 dan Sabah/Sarawak RM60,termasuk kos pengeposan...